fakta

Det spelar ingen roll hur mycket man tjatar, glassbilen kommer EN gång i veckan.

4 kommentarer:

  1. Så sant! Därför har jag köpt en egen (dock begagnad).
    Har ingen glass men jag kan spela låten hur många gånger jag vill.

    SvaraRadera
  2. Men den finns ju på cd, har du inte sett det? På albumet "glassbilen"? Missat det?

    SvaraRadera
  3. Jag fick hem Absolut glassbil 4 förra veckan, men det är ju samma låt på den som det är på de första 3 banden. Jag får fortsätta hoppas på att dom varierar sig lite på nästa, jag menar 140:- per band som bara har 1 enda spår (förvisso 90 minuter speltid, men ändå).

    Nu har ett av banden fastnat i Opeln, jag får inte igång radion pga det. Bilpoolen på jobbet har uteslutit mig tack vare låten så nu pendlar jag mellan Umeå och Bjurholm helt själv.

    SvaraRadera
  4. Med text: http://maxmagnusnorman.com/flashfilm-1-nattbilen.shtml

    SvaraRadera